January 25, 2009

LAziness strucked me

i promise to update me blog since last post wif me n me gurl trip around Msia but tht yet to be reality..itz not the time i dun have, itz not tht the pics havent b edited..not the internet prob..itz me!! me me n me!! been lazy..Y i said??
i reckon cos knowing tht im going back to reality on 2nd Feb, do make me feel lifeless, 'lesu' n kinda scared..hhmmm..dun know..will force meself.. nway i just update me Friendster and flicker..

oh!! i'm kinda surprise tonite..Y?? i found sum1 been using my name as one of her character in her story..firstly i thought, well i'm not the only 1 wif tht name..but then SMART?? Puan Hajjah Rubiah?? thts me skool n during my study there..

then the post seems just recently n i left SMART in 99'..so the Q is why now?? plus main n 2nd character name doesnt ring any bell..perhaps i forgot (so sorry if 'terlupe') but the name sound so novel engineed..mmm well guys, click this n tell me what u reckon..

P/s: saye takot la..

13 comments:

liyana said...

uiii..glamour lah che wan nih..siap leh jd hero novel..hehehe...pojaan ramai rupe nyer dischool doulu-doulu..hihi

nway, ok ape jd hero..mintaklah skit royalty dr penulis..penat tuh belakon macho..hehe..joking ye..jgn marah

Qastalani® said...

Beb! xda pun cerita yg dimaksudkan! Aku click tp "page not found". dia suda delete kah??? Cerita pasai SO7 adalah!

Ichi said...

Nani: die sude delete itu link.. tp xper..aku dh update link itu..aku cari yg lain..try la click kt post tu..

Ichi said...

Try scroll down to post title "Pemuja Rahsia 3" tht the story..

atikah said...

oppssss...hahah...nk gelak boleh? whaooo...ader secret admire tyme skolah dlu...

Ilmar Imia said...

jgn marah ya, che wan. Tu smua cuma rekaan. jgn la saman sy. Sy ni dah la tanam anggur aje :D

Ichi said...

Ilmar: xmarah pun, just memule tu takut n xtau nk respond ape. but since u clarify everitin, then it should b ok la.
xdenye nk saman, saye pun duit xde.
Nway gud luck wif ur penulisan.

Anonymous said...

wakakaka. u got aura la bro. nnt cite2 lg kt aku. kerana karina. haha

Attila razmie said...

pergh..ramainya peminat..hehe :P cam terbayang citer novel lak bila baca entry tu..huhu menarik jugak la sebab kome teringat jugak cerita masa sekolah dulu bila ada minat kat seseorang tu..camtu jugak la kome jadik, kaku..wakakaka..

ARNI YUSNITA AHMAD said...

saya sudah baca, lucu ;P

Anonymous said...

heheh.. biaser la tu kan che wan.. x sia-sia kontrol macho.. ramai yg minat.. kotnyer nanti ader novel dr semsas lak.. eheh

Ichi said...

wah!! sapekah ini..hehhe!! if ade cite semsas lagik cool kan..hheheh!! cos lie in hostel lagi xciting!!

Anonymous said...

klu hostel bole wat citer hantu!!

napa hostel slalu dikaitkan ngan hantu eh?

~aimi~